روایت صهیونیست‌ها از هک دو رسانه اسرائیلی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

دو شنبه 13 دی 1400 - 17:43:38
روایت صهیونیست‌ها از هک دو رسانه اسرائیلی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

تهران- الکوثر:  رسانه‌های صهیونیستی نوشتند ، سایت «جروزالم پست» و توییتر «معاریو» با عکسی از موشکی که از نگین عقیق یک انگشتر به سمت تأسیسات اتمی رژیم صهیونیستی فرود می‌آید، هدف هکر‌های ایرانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت ، در سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، سایت این روزنامه و اکانت توییتر روزنامه صهیونیستی معاریو در ساعات اولیه بامداد امروز (دوشنبه) با عکسی که انفجار نمونه تاسیسات اتمی دیمونا را نشان می‌دهد و این متن که «به شما نزدیک هستیم، جاییکه فکرش را هم نمی‌کنید» به دو زبان انگلیسی و عبری، هدف حمله هکر‌های طرفدار ایران قرار گرفت.
طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، این عکس نشان می‌دهد که یک موشک از دستی که به نظر می‌رسد نشان‌دهنده دست سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد، فرود می‌آید.
به نوشته جروزالم پست، توییت همراه با عکس در حساب توییتر معاریو و همچنین بازنشر پیام یک حساب کاربری شامل تصویری از سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده نیرو‌های الحشد الشعبی که در کنار شهید سلیمانی در حمله تروریستی آمریکا به شهادت رسید، حذف شده است.
به نوشته جروزالم پست، این اولین بار نیست که این روزنامه هدف حمله هکر‌های طرفدار ایران قرار می‌گیرد. در ماه مه ۲۰۲۰، هکر‌های طرفدار ایران صفحه اصلی سایت را با تصویری از سوختن تل‌آویو جایگزین کردند که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر وقت را در حالی که به دنبال وسیله نجات شنا می‌کرد با عبارت «برای یک شگفتی بزرگ آماده باشید» نشان می‌داد. تعدادی از پایگاه‌های اینترنتی اسرائیلی دیگر نیز در این حمله هدف قرار گرفتند.
شبکه «ای‌بی‌سی نیوز» هم گزارش داد هکر‌ها روز دوشنبه وبسایت یک روزنامه اسرائیلی را در سالگرد ترور فرمانده برجسته ایرانی در سال ۲۰۲۰ هدف قرار دادند و محتوای آن را با تصویری جایگزین کردند که یک سایت مرتبط با برنامه تسلیحات هسته‌ای اعلام نشده اسرائیل را تهدید می‌کرد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 

 


دو شنبه 13 دی 1400 - 17:20:28