آزادی 23 زندانی جرایم غیرعمد استان سمنان همزمان با سفر رییس جمهور

جمعه 14 آبان 1400 - 9:31:48
آزادی 23 زندانی جرایم غیرعمد استان سمنان همزمان با سفر رییس جمهور

تهران - الکوثر : رییس کل دادگستری سمنان اظهار داشت که با استفاده از ظرفیت ستاد دیه و مشارکت خیران، بخش عمده ای از بدهی ۱۲ میلیارد ریالی ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد تامین و زمینه آزادی این محکومان فراهم شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  محمد جعفر عبدالهی  درخصوص آزادی زندانیان جرایم عمد بی بضاعت بیان کرد: به میمنت ورود رییس جمهوری به سمنان، ۱۳ نفر از زندانیان جرائم عمد که با تشخیص مددکاران زندانها متنبه شده و مسیر درست زندگی را برگزیدند با مشارکت یکی از نیکوکاران استان آزاد شده و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
وی در ادامه از افزایش ۱۹ درصدی آزادسازی جرائم غیرعمد استان سمنان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش ستاد دیه و مشارکت خیران ۵۴ زندانی با مجموع بدهی بیش از ۹۲ میلیارد ریال و هشت زندانی نیز با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین از زندانهای استان آزاد شدهاند.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری و هیات همراه  روز پنجشنبه از فرودگاه سمنان وارد استان شد.

اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی  به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کردند تا ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستانها آشنا شوند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کنند.

شهرستان میامی در شرق استان سمنان میزبان سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییسجمهوری، شهرستان های گرمسار و آرادان میزبان امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، شهرستان دامغان میزبان بهرام عیناللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرستانهای گرمسار، سرخه و مهدی شهر میزبان سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی بودند. حجت الاسلام رییسی شب گذشته به تهران بازگشت.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


پنج شنبه 13 آبان 1400 - 22:4:43

دسته بندی :