هفت دهه مقاومت، فلسطین را جهانی کرد

جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 21:0:0
هفت دهه مقاومت، فلسطین را جهانی کرد

غسان محمد کارشناس مسائل سیاسی در امور اسرائیل، در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر، با اشاره به هفت دهه مقاومت مردم اسلامی اظهار کرد: این فذاکاری و استواری مردم فلسطین بود که توانست مسأله فلسطین را در جوامع بین اللملی برجسته سازد و آرمان ملت فلسطین را در دستور کار و خط مقدم اقدامات جامعه جهانی قرار دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، غسان محمد کارشناس مسائل سیاسی در امور اسرائیل، در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر گفت: استقامت و مقاومت ملت فلسطین در بیش از 7 دهه در مقابل اشغالگران اسرائیلی و تلاش های مذبوحانه این دشمن جنایکار بود که موضوع ملت سرافراز فلسطین را سرلوحه برنامه های جامعه جهانی قرار داد؛ تا برای پایان دادن به این جنایت ها اقداماتی کنند.

مهمان برنامه مقاومت فلسطین افزود: آنچه امروز در نوار غزه می گذرد و جنایات نسل کشی که توسط دشمن تروریست صهیونیستی انجام شده و هنوز هم انجام می شود و کشتار هزاران غیرنظامی سبب شد در افکار عمومی جهان شعله ای برانگیخته است که قتل عام وحشیانه صهیونیست ها علیه مردم فلسطین را محکوم کند.

غسان محمد تصریح کرد: پس از ناكام ماندن همه تلاش‌های دشمن صهيونيستي براي محو مسأله فلسطين،  در حال حاضر آن است که در بن بست واقعي گرفتار شده است و در مقابل افکار جهاني در حمایت از ملت فلسطین و حقوق و آرمان آن درخواست به رسميت شناختن كشور مستقل فلسطين را دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران که  نقش اساسی در توانمندسازی مقاومت فلسطینیان داشته، با حمایت همه جانبه توانست قدرت نظامی مقاومت برای مقابله با پروژه صهیونیستی در منطقه بالا برد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 21:1:59