در برنامه صحافة اليوم تاکید شد:

تحلیلگر عرب : رژیم صهیونیستی جنگی بی هدف را در غزه دنبال می کند

شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 10:2:39

کارشناس مسائل منطقه و تحلیلگر عرب با اشاره به اختلافات درون کابینه صهیونیستی در خصوص جنگ غزه گفت: آنها هم اکنون جنگی بی هدف و بدون دستاورد را درغزه دنبال می کنند.

ویژه ‌ -الکوثر«حسن الدر» در گفتگو با برنامه «صحافة اليوم» شبکه الکوثر تصریح کرد: جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه یک جنگ انتقامی بدون هدف است.
این تحلیلگر سیاسی گفت: ماهیت این جنگ 8 ماهه از همان ابتدا مشخص بود که جنگی جنون آمیز، انتقام جویانه و بدون هدف نظامی و سیاسی است وتنها نسل کشی مردم فلسطین را در دستور کار دارد و آمریکایی ها ازاین موضوع مطلع هستند.
وی افزود: آنچه در داخل  کابینه دشمن صهیونیستی شاهد آن هستیم، افزایش اختلافات درون حزب لیکود و نیز اختلاف نظرها میان وزیر جنگ و نخست وزیر است  چراکه گالانت گفته بود که آنها نمی خواهند غزه را اشغال کنند اما این دیدگاه با نظر نتانیاهو و احزاب تندروی متحدش  در تضاد است.
کارشاس مسائل فلسطین در ادامه تاکید کرد: شکاف آشکار و علنی در درون کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل نبود چشم انداز و راهبرد مشخص برای جنگ غزه هر روز بیشتر آشکار می شود وانتظار می رود این اختلافات بیش از پیش افزایش یابد و حتی ممکن است به انحلال کابینه منجر شود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 10:1:28