گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

تشدید عملیات مقاومت اسلامی لبنان علیه اشغالگران صهیونیست

شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 10:59:36

عملیات‌های پیاپی حزب الله لبنان علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و منجر به سردرگمی شدید این رژیم شده است .

ویژه ‌- الکوثر:  گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، مبارزان مقاومت در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین ، بعد از رصد یک بالون جاسوسی بر فراز شهرک «ادمیت» با سه موشک پایگاهی را که این بالون از آنجا به پرواز درآمد و تیمی را که آن را کنترل می‌کردند، هدف قرار دادند که منجر به انهدام بالون و کشته و زخمی شدن این افراد شد.
همچنین رزمندگان حزب الله  چند پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه نظامی جدید رژیم  اشغالگر را درمنطقه تل شمیم درجولان سوریه با موشک هدف قرار دادند.
مقامات حزب الله  لبنان تاکید کردند جبهه جنوب لبنان تا پایان تجاوزرژیم صهیونیستی به غزه آرامش به خود نخواهد دید و حملات حزب الله متوقف نخواهد شد.
از سوی دیگر، جنگنده های رژیم صهیونیستی برای اولین بار حملات هوایی گسترده ای را علیه شهرک النجاریه در شهرستان صیدا در جنوب لبنان انجام دادند که براثر آن سه نفر شهید شدند.
در این بمباران ها شهرک های «العدیسه» و «تل همام » نیز هدف قرار گرفتند و توپخانه رژیم صهیونیستی  هم اطراف تعدادی از روستاها و شهرک های جنوب لبنان را گلوله باران کرد.
حزب الله  لبنان هم در هشت عملیات تهاجمی، مقر جدید فرماندهی گردان 410 توپخانه در زاتون، پایگاه صنوبر در جولان، مواضع توپخانه دشمن در زائوره، سایت های نظامی الراهب، برج العالم، بیاض بلیدا، البغدادی و پادگان البرانیت را هدف قرار داد.
تشدید کمی و کیفی  عملیات های مقاومت اسلامی حزب الله در جبهه جنوبی لبنان  هم اکنون به سردرگمی شدید رژیم  اشغالگر اسرائیل منجر شده است . 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 10:59:26