لحظه به لحظه با دویست و بیست و چهارمین روز جنایت اسرائیل در غزه

جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 14:30:0
لحظه به لحظه با دویست و بیست و چهارمین روز جنایت اسرائیل در غزه

نیروهای اشغالگر برای دویست و بیست و چهارمین روز متوالی همچنان به تهاجم زمینی خود به محله‌های بزرگ در رفح، جبالیا و دیگر مناطق شمال غزه ادامه می‌دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نیروهای اشغالگر صهیونیستی برای دویست و بیست و چهارمین روز متوالی با انجام ده‌ها حمله هوایی و توپخانه و کشتار غیرنظامیان به جنایت نسل‌کشی در باریکه غزه ادامه دادند. با محاصره و آواره شدن بیش از ۹۵ درصد از جمعیت. وضعیت انسانی در باریکه غزه فاجعه‌بار شده است.

 جنگنده‌های رژیم اشغالگر، امروز- جمعه- به حملات و بمباران شدید خود به مناطق مختلف باریکه غزه ادامه دادند و با هدف قراردادن منازل، تجمعات آوارگان و خیابان‌ها، ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشتند.

نیروهای اشغالگر همچنان به تهاجم زمینی خود به محله‌های بزرگ در رفح، جبالیا و دیگر مناطق شمال غزه ادامه می‌دهند.

جنگنده‌های اشغالگر با حمله به رفح، خانه‌ای را در جبالیا بمباران کردند و همچنین حمله جدیدی به اردوگاه "النصیرات" انجام دادند.

هواپیماهای اشغالگر بعد از نیمه‌شب مدرسه "الجوونی" در اردوگاه النصیرات را بمباران کردند که در نتیجه آن ۴ شهروند شهید و ده‌ها آواره زخمی شدند. این هواپیماها منزلی متعلق به خانواده "الطالبانی" در اردوگاه آوارگان الشاطی در غرب شهر غزه را نیز بمباران کردند.

ترور بیش از ۱۰۰ دانشمند و پژوهشگر فلسطینی

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای از ترور و شهادت بیش از ۱۰۰ دانشمند، استاد دانشگاه و پژوهشگر در جریان جنگ نسل‌کشی علیه نوار غزه از ۸ ماه پیش خبر داد.

این دفتر تاکید کرد که هدف رژیم صهیونیستی از ترور دانشمندان و پژوهشگران نوار غزه در کنار بمباران و تخریب کامل بیش از ۱۰۳ دانشگاه و مدرسه و تخریب جزئی ۳۱۱ دانشگاه و مدرسه دیگر، نابودی کامل بخش آموزش فلسطین است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه ضمن محکوم کردن جنایت ترور این تعداد از دانشمندان و اساتید فلسطینی و همچنین بمباران هدفمند نهادهای آموزشی، از همه دانشگاه‌ها و نهادهای آموزشی در سطح جهان خواست که این جنایت هولناک را محکوم کنند.

تعداد شهدای خبرنگار در غزه به ۱۴۷ نفر رسید

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه از شهادت و ترور ۴ خبرنگار دیگر در نوار غزه و افزایش آمار شهدای خبرنگار در طول این ۸ ماه جنگ نسل‌کشی علیه این منطقه به ۱۴۷ نفر خبر داد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 9:58:56