سفر هیات مجمع جهانی اهل بیت(ع) به اسلام‌آباد

شنبه 17 تیر 1402 - 9:27:58
 سفر هیات مجمع جهانی اهل بیت(ع) به اسلام‌آباد

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با سفر به پاکستان، با نخبگان دینی و رهبران مذهبی این کشور در اسلام‌آباد دیدار و درباره وحدت اسلامی، همکاری‌های پژوهشی میان مراکز علمی و دینی ایران و پاکستان گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  آیت‌الله رضا رمضانی و اعضای هیات همراه برای سفر ۳ روزه وارد اسلام‌آباد پایتخت پاکستان شد.
این بازدید در ادامه سفر هیات مجمع جهانی اهل بیت (ع) به شهرهای کراچی و لاهور انجام می‌شود که طی آن جلسات نخبگان دینی و علمای ارشد پاکستان با هیات ایرانی برگزار شد.
آیت‌الله رمضانی در محل سفارت ایران در اسلام‌آباد با قبله ایاز رئیس شورای ایدیولوژی پاکستان دیدار کرد. در این دیدار احسان خزاعی رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران و جمعی از شخصیت‌های پاکستانی حضور یافتند.

طرفین در این دیدار آخرین تحولات جهان اسلام و نیز ظرفیت‌های مرتبط با همکاری‌های دوجانبه میان نهادهای علمی، پژوهشی و دینی ایران و پاکستان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با قدردانی از نقش نخبگان دینی و رهبران مذهبی پاکستان در راستای تقویت فضای وحدت و یکپارچگی علیه توطئه‌های ضداسلام، گفت: کشورهای اسلامی منطقه از جمله ایران و پاکستان به عنوان دو کشور مهم و تاثیرگذار در منطقه و جهان اسلام نقش پیشرو در دفاع از اسلام و مقدسات مسلمین ایفا می‌کنند.
قرار است امروز همایش بزرگی با عنوان غدیر تا عاشورا با حضور دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، علما و رهبران گروه‌های شیعی پاکستان در مرکز اسلامی جامعه الصادق (ع) در اسلام‌آباد برگزار شود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 17 تیر 1402 - 9:27:50

دسته بندی :