تخریب خانه شهروند فلسطینی در شهرک الطور در قدس برای دومین بار

چهار شنبه 16 تیر 1400 - 19:29:22
تخریب خانه شهروند فلسطینی در شهرک الطور در قدس برای دومین بار

تهران - الکوثر : صهیونیست ها برای دومین بار منزل شهروند فلسطینی ساکن یکی از شهرک های تابعه قدس را ویران کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  به نقل ازشبکه تلویزیونی میدان القدس که در صفحه خود در تلگرام تصاویری از یک خانواده فلسطینی پخش کرد که رژیم صهیونیستی منزل آنها در شهرک الطور از توابع قدس را برای دومین بار تخریب کرده است.در این تصاویر همه اعضای این خانواده که ساعاتی قبل از تخریب منزل دور هم جمع شده اند دیده می شوند.

خانواده ابو غنام در شهرک الطور ناچار شد منزل خود را که شامل سه طبقه می شد و 20 نفر در آن سکونت داشتند تخریب کند تا ناچار به پرداخت جریمه ای معادل 200 هزار شِکِل بابت تخریب آن به دست اشغالگران نشود.
یکی از اعضای خانواده خطاب به جهانیان می گوید: اگر جهانیان می شنوند، اندکی از این همه ظلم و ستم علیه ما را کم کنند. وجدان اعراب و وجدان انسان ها بیدار شود. همه این رنج ها برای مردم عادی و بیچاره است نه برای مسئولان و مقامات. از آنها می خواهیم این همه رنج ما را ببینند.این دومین بار است که منزل این خانواده ویران می شود. منزل آنها یک بار دیگر هم در سال 1994 تخریب شده بود.

یکی دیگر از اعضای این خانواده می گوید: من بار اول را که منزل ما تخریب شد به یاد می آورم. فاجعه بزرگی بود. آن زمان همه بچه های من کوچک بودند. خیلی سخت بود.رژیم صهیونیستی روند تخریب منازل فلسطینیان و تخلیه آنها به نفع شهرک نشینان در قدس اشغالی را تشدید کرده است.



آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


چهار شنبه 16 تیر 1400 - 17:37:21