تاکید شیخ عبدالله الدقاق بر حضور یکپارچه مردم بحرین در راهپیمایی روز جهانی قدس

پنج شنبه 8 اردیبهشت 1401 - 15:22:0
تاکید شیخ عبدالله الدقاق بر حضور یکپارچه مردم بحرین در راهپیمایی روز جهانی قدس

تهران - الکوثر : حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله الدقاق» روحانی مبارز بحرینی تاکید کرد : ملت بحرین باید ننگ سازش با رژیم صهیونیستی را پاک کرده و پیشگام ملت‌هایی باشد که روز قدس را به‌پا می‌دارند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله الدقاق» روحانی مبارز بحرینی، طی سخنانی در سومین کنگره بین‌المللی "قدس شریف" که در سالن اجتماعات لانه جاسوسی سابق در تهران برگزار شد، ضمن تأکید بر اینکه "قدس موضوع اصلی [جهان اسلام] است" از قول آیت‌الله «عیسی قاسم» مرجع شیعیان بحرینی، خاطرنشان ساخت: ملت بحرین باید ننگ سازش با رژیم صهیونیستی را پاک کرده و پیشگام ملت‌هایی باشد که روز قدس را به‌پا می‌دارند. این ملت نباید تا زمان از میان برداشتن این وجود شیطانی و کنار زدن این سازش پلید، از پا بایستد.
وی با دعوت از آحاد ملت غیور و وفادار بحرین برای برگزاری تظاهراتی یکپارچه و عظیم در روز جهانی قدس، ادامه داد: بحرینی‌ها باید با این تظاهرات بزرگ علاوه بر رژیم سازشکار آل‌خلیفه، به دنیا نیز اعلام کنند که مخالف اسرائیل هستند و این رژیم را یک غده سرطانی و یک حاکمیت جعلی می‌دانند.
الدقاق در پایان تصریح کرد: بحرینی‌ها باید به همه نشان دهند که در راستای نابودی موجودیت رژیم صهیونیستی گام برمی‌دارند و سازش رژیم آل‌خلیفه با اسرائیل را برنمی‌تابند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 8 اردیبهشت 1401 - 15:5:9