سفر هیأت یهودی به بحرین

پنج شنبه 10 اسفند 1396 - 15:48:57
سفر هیأت یهودی به بحرین

منامه- الکوثر: هیاتی 17 نفره حامی رژیم صهیونیستی با نظارت یکی از خاخام‌های برجسته آمریکا وارد منامه، پایتخت بحرین شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  در ادامه رقابت برخی دولت‌های حاشیه خلیج‌فارس برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این هیأت 17 نفره یهودی با نظارت «مارک اشنایر» از خاخام‌های سرشناس ایالت نیویورک آمریکا که روابط دوستانه‌ای با «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین دارد، در چارچوب فعالیت یک کمپین به منامه رفته است. 

خاخام اشنایر در منامه گفت، یکی از اهداف این سفر، الهام به سازمان‌های یهودی در سرتاسر جهان برای سفر به بحرین است و در آینده یهودیان بیشتری، بحرین را به عنوان مرکزی برای کارهای خود انتخاب خواهند کرد.

این خاخام صهیونیست گفت، پادشاه بحرین تلاش‌ها برای معرفی حزب الله لبنان را به عنوان گروهی تروریستی از سوی کشورهای خلیج فارس رهبری کرد.

پیش از این؛ تعدادی از کارمندان مسجدالاقصی در اعتراض به عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی، در دسامبر2017 اعضای یک هیأت بحرینی را که به همراه پلیس رژیم صهیونیستی وارد مسجدالاقصی شده بودند، از این مسجد بیرون کردند.

عادی سازی روابط رژیم‌های مرتجع عربی با رژیم صهیونیستی به دعوت بحرین که با هدف از بین بردن کارنامه سیاه صهیونیسم انجام می‌شود، در شرایطی است که بحرین از 14 فوریه سال 2011 شاهد انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است


اخبار بحرین را اینجا پیگیری کنید


پنج شنبه 10 اسفند 1396 - 15:48:48