سناتور تندرو آمریکایی حمله به پالایشگاه های ایران را خواستار شد!

یک شنبه 24 شهریور 1398 - 10:53:3
سناتور تندرو آمریکایی حمله به پالایشگاه های ایران را خواستار شد!

تهران- الکوثر: یک سناتور تندروی آمریکایی در واکنش به حمله یگان پهپادی ارتش یمن به پالایشگاه‌های نفت سعودی‌ گفت آمریکا نیز باید حمله به پالایشگاه‌های نفت ایران را مدنظر قرار دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی در پیامی در توئیتر به حملات پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن به تاسیسات نفت عربستان سعودی واکنش نشان داد.

وی در این پیام‌های توئیتری مدعی شد حمله انصارالله به پالایشگاه‌های نفت عربستان سعودی نمونه دیگری از چگونگی ویران کردن خاورمیانه توسط ایران است.

این سناتور تندروی آمریکایی در ادامه ادعاهای خود نوشت ایران هیچ تمایلی به صلح ندارد بلکه به دنبال تسلیحات اتمی و سیطره منطقه‌ای است.

گراهام در ادامه پیام‌های توئیتری خود در پیامی گستاخانه نوشت: «هم اکنون زمان آن است که اگر ایران اقدامات تحریک آمیز خود را ادامه دهد یا غنی‌سازی اورانیوم را افزایش دهد، آمریکا حمله به پالایشگاه‌های نفت ایران را مدنظر قرار دهد».

وی اضافه کرد: «ایران تا زمانی که پیامدها واقعی‌تر نشوند همانند حمله به پالایشگاه‌های آنها که کمر رژیم را خواهد شکست، رفتارهای سوء خود را متوقف نخواهد کرد».


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 24 شهریور 1398 - 10:42:9