برنامه فلسطین الصمود بررسی کرد:

سید حسن نصرالله: مقاومت اسلامی لبنان به حمایت از مردم غزه ادامه می دهد

چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403 - 11:46:51

دبیرکل حزب‌ الله لبنان در مراسمی به مناسبت هشتمین سالگرد شهادت فرمانده شهید مصطفی بدرالدین ، بار دیگر بر حمایت قاطع و کامل حزب الله از مقاومت غزه تاکید کرد.

ویژه ‌- الکوثر: جبهه لبنان همچنان شاهد رشادت های رزمندگان حزب الله ضد اشغالگران صهیونیست در حمایت از مردم غزه است . سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد  این جبهه معادلات میدان نبرد را تغییر داده است.
گزارش برنامه «فلسطین الصمود» شبکه الکوثر حاکیست،  سید حسن نصرالله در سخنانی به مناسبت هشتمین سالگرد شهادت رهبر جهادی مصطفی بدرالدین خاطرنشان کرد: جبهه پشتیبانی لبنان از نظر کمی و کیفی ادامه دارد و معادلات جدیدی ایجاد خواهد کرد و ارتباط با جبهه غزه امری قطعی است. هدف جبهه لبنان فشار برای توقف جنگ غزه است. از ساکنان شمال سرزمین های اشغالی بپرسید تا بدانید در این جبهه چه چیزی رخ می دهد.
دبیرکل حزب الله افزود: آمریکایی ها به بنیامین نتانیاهو رئیس دولت صهیونیستی اطلاع دادند که بدون آتش بس در غزه هیچ راه حلی برای توقف جنگ در جبهه شمال وجود ندارد.
سید حسن نصرالله همچنین بیانیه یوآو گالانت وزیرجنگ رژیم صهیونیستی را که درآن گفته  نیمی از رزمندگان حزب الله را حذف کرده است، مورد تمسخر قرار داد و تاکید کرد که نتایج جنگ درمیدان قابل مشاهده است نه آنچه که اشغالگران اسرائیل در مورد دستیابی به پیروزی در جنگ می گویند.
وی  با بیان اینکه «امروز در داخل اسرائیل نیز این اجماع نظر وجود دارد که آن‌ها شکست خورده‌اند» ، تصریح کرد: نتانیاهو می‌گوید که یک گام با پیروزی فاصله دارد و حتی هم‌پیمانانش به خاطر این اظهارات او را به سخره می‌گیرند. مساله تنها محدود به شکست اسرائیل در تحقق اهداف اعلامی نیست بلکه از نظر راهبردی نیز این رژیم متحمل خسارت‌های زیادی شده است.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه به عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله تروریستی به سفارت ایران در دمشق پرداخت و گفت: بازدارندگی اسرائیل به‌ویژه بعد از عملیات وعده صادق کاهش یافته است و ژنرال‌های این رژیم اکنون در مورد تنگنایی که به آن رسیدند، صحبت می‌کنند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403 - 11:36:28