حزب الله پایگاه نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد+ فیلم

جمعه 25 خرداد 1403 - 12:10:56

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک پنج موشک ضدزره از لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند و گفته می‌شود در اثر برخورد موشک، برق منطقه المطله قطع شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز جمعه از فعال شدن آژیرهای هشدار در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند و اعلام کردند بر اثر برخورد موشک، برق منطقه المطله قطع شده است.

 روزنامه صهیونیستی "اسرائیل هیوم" گزارش داد پنج موشک ضد زره از جنوب لبنان به سمت پایگاه نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌ نشین المطله در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

منابع خبری رژیم اسرائیل از شلیک چندین موشک از لبنان به کریات شمونه و اویویم در شمال فلسطین اشغالی و به صدا درآمدن آژیر خطر خبر دادند. منابع مذکور همچنین از اصابت موشک به شهرک کریات شمونه گزارش دادند.

در همین حال جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن، امروز جمعه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «خله ورده» با موشک هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان دو روز پیش نیز (23 خرداد) در واکنش به ترور رزمندگان خود به دست رژیم اسرائیل، بیش از 200 موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد که بزرگترین حمله از ابتدای جنگ اخیر بوده است.

حزب الله در این عملیات موج موشکی گسترده علیه رژیم اسرائیل راه انداخت که کل شمال فلسطین اشغالی را دربرگرفت و 32 شهرک صهیونیست‌نشین شاهد فعال شدن آژیرهای هشدار بودند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 25 خرداد 1403 - 12:10:51