صهیونیست ها راه حلی برای پهپادهای حزب‌الله ندارند

دو شنبه 21 خرداد 1403 - 19:0:0
صهیونیست ها راه حلی برای پهپادهای حزب‌الله ندارند

رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به قدرت نظامی حزب‌الله در سطح موشکی و پهپادی نوشتند: پهپادهای حزب‌الله زمانی که از خط مرزی عبور می‌کنند، از موشک هم خطرناک‌تر می‌شوند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  روزنامه عبری "معاریو" به سلاح پهپادی حزب الله و نقش آن در نبرد کنونی با ارتش صهیونیستی اشاره کرده و نوشته است : پهپادهای حزب‌الله هر نقطه‌ای را که بخواهند با دقت هدف قرار می‌دهند.
معاریو با بیان اینکه پهپادهای حزب‌الله سلاح‌های جدیدی هستند که در حال حاضر اسرائیل برای آنها راه حلی ندارد، افزوده است : حزب الله   اخیرا برای اولین بار از پهپاد مسلح به موشک هوا به زمین از نوع «اس ۵» علیه مواضع اسرائیل در منطقه المطله در شمال فلسطین اشغالی استفاده کرد.

منابع صهیونیستی همچنین گزارش دادند که حزب الله یکشنبه شب با شلیک پهپاد در ایجاد نگرانی میان ۲۰۰ هزار صهیونیست در عکا و هکریوت موفق بود.
دراین حال، رسانه‌ها و کارشناسان رژیم صهیونیستی می گویند  حزب‌الله از استراتژی ویژه‌ای در حملات پهپادی به سمت ارتش اسرائیل استفاده می‌کند و پدافندهای هوایی را سردرگم می کند.
رسانه‌های صهیونیستی افزودند که از زمان روی کار آمدن کابینه، صهیونیست ها در خطرناک‌ترین وضعیت سیاسی و نظامی زندگی می‌کنند و کابینه حاکم به دلیل جنایت‌ها و بی‌توجهی‌ هایش باید محاکمه شود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 21 خرداد 1403 - 16:31:31

پربازدیدها