در پیام تسلیتی به سید حسن نصرالله؛

دبیرکل جنبش النُجَبای عراق: شهید ابوطالب فدایی ارزش‌های ناب اسلامی است

پنج شنبه 24 خرداد 1403 - 16:12:59
دبیرکل جنبش النُجَبای عراق:  شهید ابوطالب فدایی ارزش‌های ناب اسلامی است

دبیرکل جنبش النجبای عراق شهادت فرمانده جهادی حزب الله «طالب سامی عبدالله» را به دبیرکل حزب الله لبنان تسلیت گفت و افزود: رژیم صهیونیستی به زودی بهایی سنگین را به خاطر این جنایت پرداخت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ «اکرم الکعبی» شهادت فرمانده برجسته حزب‌الله را تسلیت گفت و دشمن صهیونیستی را به پرداخت بهایی سنگین و سریع برای این جنایت، تهدید کرد.

وی شهادت «طالب سامی عبدالله» (ابوطالب) را به «سیدحسن نصرالله»، رزمندگان مقاومت لبنان و خانواده آن شهید، تعزیت و تسلیت گفت.

الکعبی شهید ابوطالب را فدایی ارزش‌های ناب اسلامی توصیف و تاکید کرد: مردان راستین پیمان بسته‌اند که در قبال این خون‌های پاک، دشمن را خیلی زود به پرداخت بهایی سنگین و دوچندان وادار سازند.

وی اضافه کرد: دشمنان بدانند که مقاومت عراق، لبنان، سوریه، یمن و ایران، جهاد خود را تا آزادسازی قدس از لوث اشغالگران یاغی متوقف نخواهند کرد.

 طالب سامی عبدالله ملقب به «حاج ابوطالب» از فرماندهان حزب الله لبنان روز سه شنبه در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «جویا» در جنوب لبنان به شهادت رسید.

حزب الله لبنان روز گذشته در پاسخ به ترور این فرمانده، با ده ها موشک و راکت، پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 24 خرداد 1403 - 16:12:51