ایهود باراک : نتانیاهو در برابر حماس وحشت زده است

دو شنبه 17 اردیبهشت 1403 - 19:9:0
ایهود باراک : نتانیاهو در برابر حماس وحشت زده است

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت : بنیامین نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه و شکست در برابر حماس کشانده است .

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «ایهود باراک» در حساب رسمی خود در شبکه  مجازی  ایکس  نوشت: اقدام نتانیاهو در عدم اطلاع‌رسانی به دو عضو کابینه جنگ یعنی بنی گانتز و گادی آیزنکوت در مورد برخی از جزئیات توافق تبادل اسرا با حماس یک شکست واقعی و نشان دهنده وضعیت وحشت نتانیاهو است.
باراک همچنین از گانتز و آیزنکوت خواسته است  از دولت نتانیاهو یا «کابینه جنگ» استعفا دهند.
درحالی که جنبش حماس همچنان در تلاش برای رسیدن به توافقی واقعی بر مبنای آتش‌بس دائمی است، رسانه‌های عبری هم  فریبکاری‌های نتانیاهو برای جلوگیری از توافق را فاش و اعلام کردند که او در صدد فریب افکار عمومی است و همچنان میل به تداوم تجاوزات دارد.
روزنامه جروزالم پست در این زمینه اعلام کرد که محافل و کارشناسان اسرائیلی معتقدند که نتانیاهو مانع توافق می‌شود و این محافل تصمیم گرفته‌اند که بازی نتانیاهو در زمینه ایجاد مانع در معامله تبادل اسرا را فاش کنند.
رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند که فشارها از داخل و خارج بر نتانیاهو جهت انعقاد توافق با حماس در حال افزایش است و این در حالی است که نتانیاهو همچنان بر رد این توافق تأکید دارد و بر ادامه جنگ و حمله به رفح اصرار می‌کند.
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم دراین‌باره اعلام کرد که دفتر نتانیاهو در جلسات مطبوعاتی خود تأکید کرده است که اسرائیل از حمله به رفح دست نخواهد کشید و با پایان جنگ موافقت نخواهد کرد.
این در حالیست که ، وزارت بهداشت غزه در جدیدترین آمار خود اعلام کرده در نتیجه حملات مرگبار و ویرانگر ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از ۷ اکتبر تاکنون بیش از ۳۴۶۸۳ فلسطینی شهید و بیش از ۷۸۰۱۸ نفر زخمی شده‌اند که اغلب آنها زنان و کودکان هستند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 17 اردیبهشت 1403 - 10:17:17