بالگرد حامل رئیس‌جمهور دچار سانحه شد

یک شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19:0:0
بالگرد حامل رئیس‌جمهور دچار سانحه شد

بالگرد حامل رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی در منطقه جلفا دچار سانحه شد. منابع خبری از تلاش تیم‌های امدادی برای رسیدن به محل سانحه حکایت دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در منطقه جلفا آذربایجان شرقی دچار سانحه شده و فرود سخت داشته است.

این بالگرد در "جنگل دیزمار" در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شده و تیم‌های امدادی واکنش سریع استا‌ن‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و زنجان به محل سانحه اعزام شده‌اند.

درهمین حال منابع خبری از تلاش تیم‌های امدادی برای رسیدن به محل سانحه حکایت دارد. ۱۶ تیم امدادی به منطقه اعزام شده اند.

گفته می شود، شرایط سخت آب و هوایی و مه سنگین تلاش گروه‌های امدادی را با سختی روبرو کرده است. افراد محلی نیز می گویند که به دلیل فضای مه آلود منطقه، هنوز وضعیت بالگرد مشخص نیست.

در کاروان همراه رییس جمهوری، 3 بالگرد حضور داشته‌ که دو بالگرد شامل برخی وزرا و مسئولان سالم به مقصد رسیده‌ است.

گفته می شود آیت الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز و آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی، نیز در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند.

برخی خبرها حاکی است که با توجه به تماس تلفنی یکی از همراهان رئیس جمهور با مرکز که پس از سانحه صورت گرفته، امید برای پایان بدون تلفات جانی این واقعه وجود دارد.

آیت‌الله رئیسی صبح امروز (یکشنبه) برای افتتاح سد مشترک قیزقلعه‌سی بر روی رودخانه مرزی ارس بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است.

همزمان با شب میلاد امام رئوف حضرت رضا(ع) برای سلامتی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان ایشان دست به آسمان می‌بریم.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 18:35:11

دسته بندی :