امتناع نتانیاهو از ارائه اسناد علل شکست در «طوفان الاقصی»

جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 16:30:0
امتناع نتانیاهو از ارائه اسناد علل شکست در «طوفان الاقصی»

نتنیاهو از ارائه اسناد جهت تحقیق درباره شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی به بازرس کابینه رژیم صهیونیستی امتناع می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بازرس کابینه رژیم صهیونیستی گفت که دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حاضر به ارائه اسناد علل شکست صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر 2023 نیست.

به گزارش شبکه 12 تلویزیون صهیونیستی، «متنیاهو آنگلمن» بازرس کابینه رژیم صهیونیستی با ارسال دو نامه برای نتانیاهو و هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش صهیونیستی از آنان همکاری برای ارائه اسناد جهت تحقیق درباره این شکست را خواستار شده است.

وی خاطر نشان کرد: این رفتار نتانیاهو باعث تاخیر در تحقیق درباره این موضوع می شود به ویژه که وی حاضر نیست مسئولیت پیامدهای 7 اکتبر را بپذیرد و خواهان تشکیل کمیته تحقیق پس از پایان جنگ است.

پس از گذشت بیش از 6 ماه از جنگ، انگلمن همکاری لازم درخصوص حوادث پیش از 7 اکتبر را از دفتر نخست وزیر و شورای جنگ دریافت نمی کند.

نتانیاهو از پذیرفتن مسئولیت در حوادث 7 اکتبر امتناع می کند و می گوید که تشکیل هرگونه کمیه تحقیق رسمی در خصوص این مساله باید به بعد از جنگ موکول شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 11:17:48