عملیات پیشدستانه حزب الله علیه تروریست‌های داعشی

یک شنبه 29 مرداد 1402 - 15:12:14

جنبش مقاومت اسلامی لبنان در عملیاتی پیشدستانه، شماری از تروریست های داعشی را در جنوب بیروت هدف قرار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در عملیات جنبش حزب الله در محله السلم در حومه جنوبی بیروت، عامل انفجاری که در روز عاشورای امسال در منطقه زینبیه در استان ریف دمشق روی داد، هدف قرار گرفت.

این تروریست داعشی با همکاری اطلاعاتی و امنیتی بین سوریه و حزب الله شناسایی شد. دکتر علی عزالدین نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی گفت: هوشیاری حزب الله تاکنون موجب خنثی شدن بسیاری از حملات تروریستی در سراسر لبنان شده است بنابراین وجود سلاح حزب الله ضرورتی حتمی برای خنثی کردن حملات تروریستی از سوی صهیونیست های خارجی و داخلی است.

با توجه به استفاده سازمان یافته آمریکا از طرفداران اندیشه تکفیری برای اجرای برنامه های مختلف خود، کارشناسان معتقدند بهترین راه برای مقابله با تکفیری ها، ریشه کن کردن تفکر تروریستی آنها است. بنابراین لازم است به افکار آوارگان سوری مقیم لبنان توجه شود که به علت شرایط سخت زندگی آنها در لبنان، تلاش هایی برای جذب آنها از سوی تروریست های همسو با توطئه های غرب علیه منطقه، صورت می گیرد.

چشم بیدار مقاومت در داخل لبنان و در مرزهای کشور، تلاشی مستمر برای شناسایی هسته های تروریستی نهفته در سراسر لبنان است و مقاومت اسلامی به بزرگترین حفاظت کننده از ملت لبنان در برابر تروریسم تکفیری در هر زمان و هر مکان تبدیل شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


یک شنبه 29 مرداد 1402 - 15:12:7