سخنگوی نُجَباء : آمریکا و اسرائیل از مکتب امام خمینی(ره ) شکست خوردند

چهار شنبه 22 بهمن 1399 - 10:59:28
سخنگوی نُجَباء : آمریکا و اسرائیل از مکتب امام خمینی(ره ) شکست خوردند

تهران- الکوثر: سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: مکتب امام خمینی (ره) باعث شکست سیاستهای آمریکا و رزیم صهیونیستی در جهان شده است .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مهندس نصرالشمری در گفتگو با خبرگزاری قرآنی ایکنا افزود: قبل از انقلاب اسلامی در ایران، گفتمان سیاسی روشنی برای شیعیان در عراق وجود نداشت، بلکه اکثر جوانان عراقی به جنبش‌ها و احزاب لیبرال غرب، کمونیست و یا سرمایه داری گرایش داشتند. نقطه تحول فکری نهضت شیعه زمانی صورت گرفت که شهید صدر حمایت خود را از انقلاب اسلامی امام خمینی (قدس سره) اعلام و تاکید کرد که خود و جایگاه مرجعیتش در ولایت فقیه ذوب شده‌اند.

وی گفت:  در صورت عدم پیروزی انقلاب اسلامی، تروریسم سرتاسر منطقه و عالم اسلامی را تحت سیطره می‌گرفت، در چنین شرایطی، رژیم‌های وهابی دیگری در عموم کشورهای منطقه شکل می‌گرفت که به کشتار، تکفیر، اسارت و راه اندازی بازار بردگان علیه عموم ملت‌های مسلمان مشغول می‌شدند؛ درحالی‌که اسراییل و آمریکا از امنیت و صلح بهره می‌بردند، چراکه آنان موتور محرکه این گروه‌های افراط گرا هستند.

  • جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)


سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء تصریح کرد:  وجود جمهوری اسلامی، گفتمان مقاومتی که امام راحل آن را به وجود آورد و نسل مقاومی که با این گفتمان پرورش يافت؛ مقاومت را از حالت دفاع به حالت هجوم و بازدارندگی منتقل کرد و پس از آن نیز به مرحله سیاست جنگِ نظامیِ برابر رساند. 

مهندس نصرالشمری افزود: آمریکا و اسراییل در دوره معاصر در برابر هیچ قدرتی شکست نخورده بودند، مگر توسط جریان مقاومتی که ار سوی مکتب امام خمینی (قدس سره) شکل گرفت.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv


چهار شنبه 22 بهمن 1399 - 10:59:19