سرلشکر باقری: محصولات مخابراتی صنایع دفاع در لبه فناوری جهانی هستند

پنج شنبه 11 دی 1399 - 11:20:38
سرلشکر باقری: محصولات مخابراتی صنایع دفاع در لبه فناوری جهانی هستند

تهران - الکوثر : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: محصولات مخابراتی تولید شده در صنایع دفاع ایران دارای صیانت کامل بوده و در سطح عالی لبه فناوری جهانی هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر  ، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز پنج‌شنبه در مراسم افتتاح مجتمع تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی وزارت دفاع افزود: افتتاح این مجتمع نشان دهنده رشد و ارتقای حرکت جهادی ملت ایران و به ویژه نیروهای مسلح و صنایع دفاعی کشور است.
سرلشکر باقری تصریح کرد: امروز که عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان و از جمله ایران است، دستیابی به فناوری‌های نوین به شکل بومی و تولید نیازهای نیروهای مسلح و دستگاه‌های کشور در داخل که قطعا دارای صیانت کامل و در سطح عالی لبه فناوری جهانی است، ارزش فوق العاده بالایی دارد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه نبردهای امروزی شبکه محور هستند، مدیریت این نبردها را نیازمند فرماندهی و کنترل پیشرفته و یکپارچه دانست و گفت: در نبردهای نوین نیاز به سامانه‌های شبکه محور است تا به طور یکپارچه بتواند صحنه نبرد را اداره کند.
سرلشکر باقری افزود: خطوط تولیدی که امروز شروع به کار می کند، قادر به تولید محصولاتی در ابعاد مختلف از بردهای کوتاه تا بالاترین بردها و بی سیم‌های امنیتی و در آینده تولید سامانه های تلفن همراه و مانند آن خواهد بود.
با حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزیر دفاع ایران، خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی درصنایع الکترونیک وزارت دفاع رونمایی شد. 


 


پنج شنبه 11 دی 1399 - 9:59:18