روحانی : فشار حداکثری با مقاومت مردم ، پایان دوران خود را طی می‌کند

پنج شنبه 22 آبان 1399 - 14:10:10
روحانی : فشار حداکثری با مقاومت مردم ، پایان دوران خود را طی می‌کند

تهران - الکوثر : رئیس جمهور در آیین افتتاح چندین طرح آموزشی و درمانی تاکید کرد فشار حداکثری جواب نداده و دوران پایانی خود را طی می‌کند و ملت ایران نتیجه مقاومت و ایستادگی خود را ان‌شاء الله خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، آیین افتتاح یک‌هزار و 550 طرح‌ ملی وزارت آموزش ‌و پرورش در سراسرکشور و سه طرح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در کرمان، قم و مشهد امروز (پنج‌شنبه) با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم، یک‌هزار و 550 پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی در سراسر ایران شامل یک‌هزار و 422 پروژه آموزشی، 124 پروژه تربیتی و 4 پروژه رفاهی و آموزشی با دستور «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران در شهرهای مختلف کشور افتتاح و بهره‌برداری رسمی از آن‌ها آغاز شد.

بیمارستان‌های 150 تختخوابی در کرمان و 231 تختخوابی در قم و طرح توسعه بیمارستان 400 تختخوابی مشهد هم 3 طرح درمانی در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند که امروز با دستور رئیس جمهوری ایران افتتاح شدند. 

رئیس جمهور با اشاره به افزایش شمار مراکز رفاهی آموزش و پرورش از  180 مرکز به 404 مرکز رفاهی طی هفت سال گذشته، گفت: این افزایش بیش از 2 برابری مراکز رفاهی نشان دهنده توجه ویژه دولت به روحیه و نشاط عزیزان در آموزش و پرورش است.

روحانی با تاکید بر اهمیت عدالت در آموزش و پرورش برای همه مردم کشور گفت: در سراسر کشور اعم از روستایی، شهری، اقوام مختلف، پسر و دختر، همه باید از آموزش یکسان عمومی و مجانی استفاده کنند و این وظیفه دولت نسبت به بحث آموزش است.

رئیس جمهور به نقش مهم آموزش و پرورش در ایجاد وحدت فرهنگی و فرهنگ یکپارچه در کشور اشاره کرد و اظهارداشت: اگر آموزش و پرورش عمومی در کشور نبود و فرزندان ما در شهرها و روستاها و اقوام مختلف زندگی خودشان را شروع می‌کردند و پرورش پیدا می‌کردند، وحدت فرهنگی چه از لحاظ فرهنگی دینی و چه از لحاظ فرهنگ ملی نداشتیم. 

رئیس جمهور بار دیگر با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده، توسط مدیران بهداشت و درمان کشور، همچنین کادر درمان و پرستاری مراکز درمانی برای درمان بیماران، خاطر نشان کرد: رقم بالای بهبودیافتگان بیماری عالم‌گیر کووید19 در کشور در سایه ایثار و تلاش کادر درمانی بوده است و به همین خاطر در مقابل آنها تواضع می‌کنیم و قدردان زحمات‌شان هستیم.

روحانی ابراز امیدواری کرد با کمک و یاری همدیگر از این بیماری عالمگیر کووید 19 نیز عبور خواهیم کرد و در کنار آن با هدایت و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب و تلاش همه دستگاه‌ها، از شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی دشمنان نیز عبور می‌کنیم.

رئیس جمهور در پایان سخنان خود، اظهار داشت: امروز همه نشانه‌ها در دنیا از آمریکا گرفته تا دیگر کشورها حاکی از این است که فشار حداکثری جواب نداده و دوران پایانی خود را طی می‌کند و ملت ایران نتیجه مقاومت و ایستادگی خود را ان‌شاء الله خواهد گرفت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 22 آبان 1399 - 13:9:31