نمایان شدن استیصال آمریکا با تحریم فرماندهان نیروی انتظامی ایران

شنبه 24 خرداد 1399 - 13:29:39
نمایان شدن استیصال آمریکا با تحریم فرماندهان نیروی انتظامی ایران

تهران - الکوثر : سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) با محکوم کردن اقدام آمریکا در تحریم برخی از فرماندهان این نیرو تاکید کرد، این اقدام بی‌حاصل، تکراری و کور، نشانه ضعف، استیصال و سردرگمی رژیم آمریکاست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرتیپ «احمد نوریان» سخنگوی نیروی انتظامی ایران، با مضحک خواندن این اقدام غیر قانونی آمریکا، آن را در امتداد راهبرد به اصطلاح فشار حداکثری بر ایران عنوان کرد.

سردار نوریان با اشاره به  تنش و آشوب های خیابانی در آمریکا علیه نژادپرستی کاخ سفید و سیاست های ضد سیاه پوستان این رژیم تصریح کرد، چکمه پلیس آمریکا بر روی گردن رنگین پوستان این کشور قرار گرفته و بی رحمانه گلوی حقوق بشر آمریکایی را می فشارد اما همین دولت حامی تروریسم، ایران و پلیس این سرزمین را که الگویی بی نظیر در مدیریت بحران کرونا آفرید، تحریم و متهم به نقض حقوق بشر می کند.

سخنگوی نیروی انتظامی ایران به مقابله گسترده این نیرو طی سال های متمادی با اشرار و گروه های تروریستی نیز اشاره کرد و افزود، پشت پرده اصلی تحریم ناجا از سوی آمریکایی ها، همین مبارزه مجاهدانه با تروریست هایی است که از حمایت دولت های استکباری و در صدر آنها آمریکا برخوردار هستند.

سردار نوریان تاکید کرد، دشمنان بدانند این گونه تحریم‌ها هیچ خللی در مبارزه با سیاست‌های خصمانه آمریکا ندارد و انگیزه نیروی انتظامی ایران را برای خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی دوچندان خواهد کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


شنبه 24 خرداد 1399 - 11:40:57