رقابت خونین در خاندان سعودی:

هشدار کاربران: «بن سلمان» به دنبال قتل «بن نایف» است

سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 13:18:56

تهران- الکوثر: کاربران عرب در توئیتر درباره تلاش محمد بن سلمان برای قتل ولیعهد سابق این کشور از طریق عدم ارائه خدمات پزشکی به وی در زندان هشدار دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از القدس العربی، کاربران عرب در شبکه توئیتر نسبت به اینکه شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد سابق عربستان به سرنوشت «عبدالله الحامد» فعال حقوقی این کشور دچار شود هشدار دادند.

بن نایف به تازگی بر اثر بی توجهی مسئولان زندان سعودی و عدم ارائه خدمات پزشکی دچار حمله قلبی شدید شده به طوری که به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده است.

یک حساب توئیتری منتسب به مشاور بن نایف نیز اعلام کرد نیروهای امنیتی سعودی دستپاچه شده‌اند و ما مطمئن هستیم که یک تیم پزشکی به سمت محل نگهداری بن نایف حرکت کرده است.... بن سلمان قصد دارد شاهزاده بن نایف را از طریق رسیدگی نکردن پزشکی به قتل برساند ولی خبر وخامت حال او از محل بازداشتش به گوش اعضای خانواده (سعودی) رسید و بن سلمان مجبور شد به تیم پزشکی اجازه دهد برای درمان بن نایف راهی شود.

«عبدالله الوذین» یک نویسنده عرب نیز با انتشار یک پست توئیتری نوشت: اصحاب رسانه در عربستان و فعالان توئیتری به جای آنکه علیه قطر شایعه پردازی کنند بگویند که احمد بن عبدالعزیز و محمد بن نایف، دو شاهزاده سعودی کجا هستند؟ آیا معقول است که برادر پادشاه و عموی ولیعهد بازداشت شده اند و همه شما ساکت هستید؟ آیا کسی از شما می تواند بگوید آنها از دو ماه پیش کجا هستند؟

«مختار الشنقیطی» یکی دیگر از فعالان تویئتری نوشت: آیا بن سلمان با توئیتی که مدیرکل زندان های عربستان منتشر و به سرعت آن را حذف کرد به دنبال زمینه سازی برای قتل پسرعمویش ولیعهد سابق عربستان است؟


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 13:17:28