مفتی یمن، عربستان را خائن به امت اسلامی دانست

یک شنبه 6 بهمن 1398 - 12:49:33
مفتی یمن، عربستان را خائن به امت اسلامی دانست

تهران- الکوثر: مفتی اعظم یمن با محکوم کردن فعالیت های رژیم آل سعود و برخی دولت های خلیج فارس برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی گفت: سعودیها خائن به امت اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه "المسیره" یمن امروز یکشنبه به نقل از علامه " شمس‌الدین شرف‌الدین" افزود: آنها به هر طریق تلاش کردند تا روابط با دشمن غاصب را عادی کنند، بنابراین ما سعودیها را در قدس اشغالی و صهیونیستها را در مسجد پیامبر (ص) در مدینه می‌بینیم.

وی  به حضور برخی علمای اهل سنت سعودی در مراسم گرامیداشت "هولوکاست" اشاره کرد و گفت: عادی سازی روابط کشورهای حوزه خلیج فارس با دشمن صهیونیستی به جایی رسیده که برخی از علمای به اصطلاح مسلمان برای ارواح صهیونیست‌ها نماز می‌خوانند.

مفتی اعظم یمن افزود: اکنون آثار خیانت به مسلمانان توسط نهادهای اسلامی برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس آشکار شده است.

وی اضافه کرد: این منافقین تربیت شده (توسط صهیونیست‌ها) ادعای عشق به فلسطینی‌ها را دارند، در حالی که فلسطین، فلسطینی ها و مقدسات فلسطین را می فروشند.

علامه شرف‌الدین، این افراد را به چاپخانه رژیم صهیونیستی توصیف کرد و افزود: سعودیها خواسته های دشمن را تکثیر می کنند که 70 سال است فلسطین را اشغال کرده و فلسطینی‌ها را به قتل می رساند، بنابراین ادعای صلح طلبی آنها، مسخره است.   

مفتی اعظم یمن تاکید کرد: حکومت سعودی "خنجری" است که از زمان تأسیس در ملت اسلامی کاشته شده، زیرا موقعیت آنها در مرکزیت اعراب قرار دارد و می توانند تمام حرکت های مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی را متوقف کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 6 بهمن 1398 - 12:49:22