افشاگری «مجتهد» از شخصیت بن سلمان

پنج شنبه 26 دی 1398 - 8:20:44
افشاگری «مجتهد» از شخصیت بن سلمان

تهران- الکوثر: افشاگر معروف عربستانی در پیام توئیتری خود، اطلاعاتی جنجالی درباره ولیعهد سعودی و دیدگاه وی درباره دین، اخلاق، مردم، پول و قدرت فاش کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «مجتهد» فعال سعودی در فضای مجازی که به افشاگر اسرار آل سعود معروف شده است، روز چهارشنبه در توئیت‌های به طور مفصل به دیدگاه‌های "محمد بن سلمان"، ولیعهد سعودی در قبال دین به ویژه دین اسلام پرداخت و از قول نزدیکان او نوشت که ولیعهد سعودی هیچ التزام عملی یا نظری به دین مبین اسلام ندارد و آن را برای قدرت خود خطرناک می‌بیند.
مجتهد افزود ولیعهد سعودی قصد دارد همه شکل‌های دعوت به دین و تعلیم آن از جمله حفظ قرآن را متوقف کند. هیچ یک از غیرتمندان به دین و اخلاق و کشور دیگر شکی ندارند که بن سلمان، فردی شرور و فاسد است اما خیلی ها گمان می کنند منبع این شرارت او این است که در جوانی به قدرت و پول رسیده است بدون آن که رقیب و نظارت کننده ای داشته باشد از این رو به بهره برداری و لذت از آن تا بیشترین حد روی آورد و هیچ موضع گیری دینی و اخلاقی ندارد.

این افشاگر سعودی در ادامه نوشت که در روز‌های آینده به تشریح دیدگاه، ولیعهد سعودی نسبت به اخلاق، ارزش‌ها، زندگی اجتماعی ادامه می‌دهد و جزئیات زیادی درباره نقش شخصی وی در بسیاری از فعالیت‌ها برای خرابکاری در جامعه، عادی سازی فساد و همجنسگرایی فاش خواهد کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 26 دی 1398 - 8:18:22