واکنش جنبش تحریم رژیم صهیونیستی به سفر تیم فوتبال عربستان به فلسطین اشغالی

چهار شنبه 24 مهر 1398 - 13:30:20
واکنش جنبش تحریم رژیم صهیونیستی به سفر تیم فوتبال عربستان به فلسطین اشغالی

تهران- الکوثر: جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی (BDS) اعلام کرد: سفر تیم ملی فوتبال عربستان سعودی به فلسطین اشغالی در شرایط کنونی در راستای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام می گیرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنبش جهانی بی دی اس  در بیانیه ای تاکید کرد: سفر تیم فوتبال عربستان به فلسطین اشغالی در چارچوب تقویت روز افزون روابط امنیتی و سیاسی این کشور با رژیم صهیونیستی برای نابودی مساله فلسطین از طریق طرح آمریکایی "معامله قرن" انجام می گیرد.

جنبش تحریم رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم نژادپرست و اشغالگر اسرائیل سیاستی دوگانه را در رابطه با دادن مجوز ورود تیم های عربی برای بازی با تیم ملی فوتبال فلسطین در داخل اراضی اشغالی در پیش گرفته است.

جنبش جهانی بی دی اس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی اجازه ورود تیم های باشگاهی فلسطینی را در غزه به کرانه باختری برای شرکت در بازی های باشگاهی نمی دهد و بعضا" مانع از سفر این تیم ها به خارج، برای شرکت در مسابقات عربی و بین المللی می شود.

جنبش تحریم رژیم صهیونیستی هرگونه عادی سازی روابط ورزشی با رژیم اشغالگر قدس را در عرصه منطقه ای و بین المللی محکوم کرد.

جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی (BDS) با هدف پایان دادن به اشغال و به رسمیت شناختن حقوق اساسی شهروندان فلسطینی، در سال 2005 فعالیت خود را با 171 سازمان غیرانتفاعی فلسطینی آغاز کرد. 139/118


چهار شنبه 24 مهر 1398 - 12:49:9