امیرعبداللهیان: نظام سلطه برای فروپاشی محور مقاومت تلاش می کند

جمعه 12 مهر 1398 - 13:24:2
امیرعبداللهیان: نظام سلطه برای فروپاشی محور مقاومت تلاش می کند

تهران - الکوثر : دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل گفت نظام سلطه و استکبار جهانی به همراه برخی کشورهای عربی منطقه برای فرو پاشی محور مقاومت تلاش می کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین‌الملل روز پنج شنبه در سومین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید «محمد الدوره» با اشاره به تاثیر گروه های مقاومت بر شکست سیاست های جهان سلطه در جهان امروز گفت: گروههای مقاومت در منطقه با تضعیف راهبردهای استکبار جهانی توانسته اند با اقتدار خود در مقابل کوچکترین اقدام رژیم صهیونیستی پاسخی کوبنده داشته باشند.
امیر عبدالهیان همچنین با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در حمایت از مظلوم و فلسطین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل سردمداران استکبار جهانی با صدای بلند اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران از فلسطین حمایت می کند و در این خصوص هیچ ابایی از هیچ کشوری ندارد.
سومین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی با هدف حمایت از مقاومت مردم فلسطین روز پنجشنبه با حضور مسئولان لشکری و کشوری ایران، نمایندگان اتحادیه‌های بین المللی و شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی، مذهبی و دانش آموزان و جوانانی از کشورهای مختلف در تهران برگزار شد.
«محمد الدوره» نوجوان 12 ساله فلسطینی، در سال 2000، هنگامی که پشت پدر خود مخفی شده بود تا از آتش نظامیان صهیونیستی در اَمان باشد، توسط یک نظامی اسرائیلی با شلیک چند گلوله در برابر دیدگان پدرش، مردم و شبکه‌های خبری به شهادت رسید. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 12 مهر 1398 - 13:21:19