گفتگوي زنده با جليقه زردهاي شانزليزه از شبكه جهاني الكوثر

یک شنبه 9 دی 1397 - 15:37:45
گفتگوي زنده با جليقه زردهاي شانزليزه از شبكه جهاني الكوثر

ویژه - الکوثر : در هفتمين شنبه سياه جنبش ضد سرمايه داري در فرانسه گروه سياسي شبكه ي جهاني الكوثر ، شب گذشته در برنامه ي زنده گفتگوي سياسی «قضيه ساخنه» به موضوع استمرار اعتراضات فرانسوي ها و جليقه زرد ها پرداخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در اين برنامه كه عبدالجليل الزبيدي نويسنده و خبرنگار در استديو و عمادالدين الحمروني كارشناس جغرافياي سياسي در پاريس از طريق اسكايپ در برنامه حضور داشتند ، فراس زعيتر خبرنگار اختصاصي شبكه الكوثر به همراه آنتوان شاربنتيه فعال سياسي فرانسه نيز از طريق اسكايپ و بصورت زنده با دوربين الكوثر به ميان مردم معترض در خيابان هاي فرانسه رفتند و به انعكاس اعتراضات جليقه زردها پرداختند.  

در آستانه ي سال نو ميلادي ، پاريس نگران استمرار تظاهرات جنبش ضد سرمايه داري جليقه زردهاست. فراس زعيتر از قول جليقه زردهاي معترض بيان داشت ، امانوئل مكرون با رفتن به تعطيلات سال نو با وجود مشكلات فراوان در فرانسه باعث خشمگين شدن مردم فرانسه شده است. 

از ابتداي خيزش جليقه زردها تا كنون ، ده نفر كشته و بيش از هفت هزار نفر مجروح شده اند كه در اعتراضات ديروز و در شب سال نو مسيحي هم چندين معترض مجروح شدند.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 9 دی 1397 - 15:36:54

عکسهای بیشتر :