تمجید جنبش حماس از عملیات قهرمانانه در فلسطین اشغالی

یک شنبه 15 مهر 1397 - 13:54:40
تمجید جنبش حماس از عملیات قهرمانانه در فلسطین اشغالی

تهران - الکوثر : جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه ای، عملیات قهرمانانه یک جوان فلسطینی نزدیک شهرک صهیونیستی آرئیل در شمال قدس اشغالی را که به هلاکت دو شهرک نشین صهیونیست و زخمی شدن یک تن دیگر منجر شد ، تبریک گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جنبش حماس در بیانیه ای تاکید کرد :«‌ این عملیات قهرمانانه را تبریک می گوییم و آن را پاسخ طبیعی به جنایت های رژیم اشغالگر اسرائیل بر ضد مردم ما که در جای جای اراضی فلسطین ادامه دارد ،‌ می دانیم ».  
جنبش حماس افزود : این عملیات نشان می دهد مردم ما در برابر یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی و بی حرمتی به ساحت مقدس آن ، ادامه تلاش های نظامیان اشغالگر برای تخریب خانه های مردم در خان الاحمر ،‌ یورش مداوم به مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن و بازداشت فلسطینی ها ، تداوم محاصره ( ظالمانه ) نوار غزه و نیز حملات تروریستی مستمر نظامیان اسرائیلی به راهپیمایی های مسالمت آمیز بازگشت (در غزه) هرگز بی تفاوت نخواهند بود و این حمله هشداری به این رژیم اشغالگر است.  
حماس در این بیانیه یاد آور شد : ما همچنان اعلام می کنیم که گزینه مقاومت و انتفاضه ، انتخاب ما در برابر این تجاوزگریهای اسرائیل است و این رژیم باید به خاطر ادامه جنایت هایش بر ضد مردم ما هزینه های سنگینی بپردازد.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 15 مهر 1397 - 13:15:57