فغاني ديدار رده بندي جام جهاني را قضاوت مي کند

جمعه 22 تیر 1397 - 2:58:16
فغاني ديدار رده بندي جام جهاني را  قضاوت مي کند

تهران - الکوثر : تیم داوری ایران مسابقه حساس رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ بین انگلیس و بلژیک را قضاوت می‌کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، علیرضا فغانی ، داور و رضا سخندان و محمد منصوری ، کمک‌های او در جام جهانی روسیه قضاوت‌های بی‌نقصی در دو بازی مرحله گروهی بین تیم‌های آلمان - مکزیک و برزیل - صربستان داشتند که در مسابقه مهم مرحله یک هشتم نهایی بین تیم‌های فرانسه- آرژانتین هم قضاوت کردند. 

فغانی در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی داور چهارم دیدار اروگوئه - فرانسه بود ولی او و کمک‌های ایرانی‌اش در دیدار نیمه نهایی قضاوتی نداشتند و شب گذشته فقط بازی انگلیس و کرواسی را از نزدیک تماشا کردند.  

با تصمیم فیفا علیرضا فغانی و کمک‌های او بعد از دو مرحله استراحت ، داوری مسابقه حساسی را برعهده خواهد داشت و دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بین تیم‌های انگلیس و بلژیک را قضاوت می‌کنند. 

فیفا دقایقی قبل اعلام کرد که علیرضا فغانی داور وسط بازی تیم‌های ملی انگلیس و بلژیک خواهد بود و رضا سخندان و محمدرضا منصوری هم او را همراهی می‌کنند. 
مالانگ دیدیو از سنگال داور چهارم دیدار رده بندی جام جهانی است و جبرئیل کامارا ، هموطن او، کمک داور ذخیره این مسابقه خواهد بود. 

بازی تیم‌های ملی انگلیس و بلژیک در رده بندی جام جهانی روسیه از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه ، بیست و سوم تیرماه در استادیوم سن پترزبورگ برگزار می‌شود. 

نستور پیتانا آرژانتینی بازی ديدار پاياني جام جهاني 2018 روسيه را بين تيمهاي کرواسي و فرانسه قضاوت خواهد کرد.  

ديدار افتتاحيه اين رقابتها را نيز همين داور آرژانتيني قضاوت کرده بود.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 22 تیر 1397 - 1:37:45