تلاش رژیم صهیونیستی برای مقابله با کمپین بین‌المللی تحریم

یک شنبه 10 دی 1396 - 13:54:53
تلاش رژیم صهیونیستی برای مقابله با کمپین بین‌المللی تحریم

رام الله- الکوثر: رژیم صهیونیستی از تشکیل یک سازمان محرمانه جهت مقابله با جنبش بین‌المللی تحریم خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق‌الاوسط، رژیم صهیونیستی قصد تشکیل یک سازمان محرمانه متشکل از فعالان محلی و یهودی از آمریکا، فرانسه و دیگر کشورها را دارد که ماموریت آن "بالا بردن سطح تلاش‌ها جهت مقابله با جنبش بین‌المللی تحریم اسرائیل" است.

در همین راستا، گلعاد آردان، وزیر امور استراتژیک و امنیت داخلی اسرائیل خاطرنشان کرد که هدف از تشکیل سازمانی مشترک دولتی _ مدنی پاسخگویی فوری و هماهنگ علیه تلاش‌ها در راستای بدنام کردن اسرائیل در جهان است.

این طرح شامل اختصاص ۲۶۰ میلیون شِکِل (معادل ۷۲ میلیون دلار) است که برای تاسیس شرکت عام المنفعه هزینه خواهد شد. این طرح دولتی برای تقویت روابط بین یهودیان مهاجر و اسرائیل است و در آن نمایندگانی از دولت و نمایندگانی از  یهودیان حامی اسرائیل در جهان فعالیت خواهند کرد.

آردان همچنین گفت: در نخستین گام (۱۲۸ میلیون شِکل) معادل ۳۷ میلیون دلار، برای این طرح اختصاص داده شده و ده‌ها حامی مالی یهودی متعهد شده‌اند مبلغ مشابهی را جهت مشارکت بپردازند.

پیش‌بینی می‌شود که این سازمان با تمامی قدرت در زمان بحران‌ها مانند عملیات نظامی، حملات تروریستی، رای‌گیری در مورد قطعنامه‌های اسرائیل در سازمان ملل به فعالیت بپردازد.

شیوه‌های مختلف فعالیت این سازمان شامل کمپین‌های عمومی، استفاده از اهرم فشار، فعالیت گسترده در رسانه‌های جدید، ارتباط با سازمان‌های حامی اسرائیل در خارج و به طور اساسی در اروپا و احضار هیئت‌هایی از تصمیم‌گیران به اسرائیل است.


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید


یک شنبه 10 دی 1396 - 13:54:39