برگزاری کنفرانس صبح نو با محوریت جنگ دروغین آمریکا با تروریسم

چهار شنبه 21 شهریور 1403 - 18:0:0

از مبارزه با تروریسم تا ایجاد رعب و وحشت در جهان ، نگاهی به آمریکا از درون » موضوعاتی بود که در کنفرانس صبح نو با حضور فعالان سیاسی و حقوق بشر در مرکز رسانه ای صبح در تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ویژه ‌ -الکوثر: گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ، مبارزه حزب سبز با احزاب جمهوری خواه و دموکرات ، جنگ دروغین مبارزه باتروریسم  آمریکا که پس از حوادث 11 سپتامبر آغاز شد، از موضوعات اصلی این کنفرانس بود.
«آجامو باراکا» فعال حقوق بشرو سیاهپوست آمریکایی که نامزدی «حزب سبز» آمریکا را برای معاون اولی رئیس‌جمهور در انتخابات سال  ۲۰۱۶ در کارنامه خود دارد، طی سخنانی به تاثیر حمایت دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی بر روابط تهران  و واشنگتن،  واکنش ایران به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل و انفعال سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی در خصوص ترور فرماندهان مقاومت و  وحشیگری صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین پرداخت. 
این فعال آمریکایی در گفتگو با الکوثر تاکید کرد: آنچه در غزه رخ می دهد نشان دهنده تنش های بیشتر در منطقه غرب آسیا است و بنابراین باید برای حمایت از فلسطین خیزش جهانی برپا شود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 21 شهریور 1403 - 14:41:13