خوانشی از انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان در ایران/ وجه تمایز این دوره از انتخابات

جمعه 11 اسفند 1402 - 19:0:0
خوانشی از انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان در ایران/ وجه تمایز این دوره از انتخابات

حسن هانی زاده، نویسنده و تحلیلگر سیاسی در برنامه «قضیه ساخنه» از سیمای الکوثر با اشاره به مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات، اظهار کرد: وجه تمایز این انتخابات با دوره های قبل در این است که این انتخابات در حالی برگزار می شود که منطقه از امنی و جنگ رنج می برد؛ اما ایران در امنیت کامل انتخابات برگزار می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حسن هانی زاده، نویسنده و تحلیلگر سیاسی در برنامه «قضیه ساخنه» از سیمای الکوثر گفت: انتخابات این دوره نسبت به سنوات گذشته متفاوت است زیرا این انتخابات نمادی از امنیت و آرامش در ایران است؛ این در حالی است که منطقه از ناامنی و جنگ و هرج و مرج رنج می برد. مردم ایران در انتخابات با حضور حداکثری خود، این را به تصویر می کشند.

وی ادامه داد: منطقه غرب آسیا در پنج ماه گذشته از بمباران هوایی و کشتار بیگناهان غزه در حال گذراندن بحرانی غیر قابل حل است؛ و این حاکی از آن است که منطقه در آستانه تغییر ریشه ای و راهبردی است.

حسن هانی زاده تحلیلگر افزود:  جمهوری اسلامی که کشوری تأثیرگذار و دارای نیروی بازدارنده ئر منطقه است که باید در همه زمینه ها توانایی خود را به نمایش گذارد. معادلاتی که حتی در عملیات طوفان الاقصی در سطح میدانی، ژئوپلیتیک و سیاسی اثر خواهد داد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 11 اسفند 1402 - 21:41:12

دسته بندی :