رهبر معظم انقلاب: امروز چهره زشت هیولای منحوس آمریکا و انگلیس آشکار شده است

شنبه 2 دی 1402 - 16:0:0
رهبر معظم انقلاب: امروز چهره زشت هیولای منحوس آمریکا و انگلیس آشکار شده است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از مردم استان‌های کرمان و خوزستان اظهار کردند: به یاری خداوند، بی‌تردید پیروزی با جبهه حق است و رژیم غاصب صهیونیستی ریشه‌کن خواهد شد و امیدواریم شما جوانان این آینده حتمی را به چشم خود ببینید. امروز چهره زشت هیولایِ منحوسِ آمریکا و انگلیس برای همه مردم دنیا آشکار و در این ماجرا، ذات کاخ سفید برملا و باطن حکومت آمریکا و انگلیس روشن شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم پرافتخار استان‌های خوزستان و کرمان، انتخابات ۱۱ اسفند را بسیار مهم، تعیین‌کننده و زمینه‌ساز تحول خواندند و با تبیین اهمیت مجلس شورای اسلامی در حل مشکلات موجود و تعیین مسیر حرکت کشور، تأکید کردند: ملت خود را برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل یعنی همراه با ۴ خصوصیت «مشارکت قوی‌ و پرشور، رقابت واقعی جناح‌ها و دیدگاه‌های مختلف، سلامت حقیقی و امنیت کامل» آماده کند.
ایشان در تبیین اهمیت اصل و منطق انتخابات در جمهوری اسلامی، گفتند: جمهوریت و اسلامیت نظام هر دو به انتخابات وابسته است؛ چرا که تحقق جمهوریت و مردم‌سالاری و حاکمیت مردم در اداره کشور هیچ راهی جز برگزاری انتخابات ندارد.

هبر انقلاب، بخش دیگری از سخنانشان را به مسئله بین‌المللی و اسلامی غزه اختصاص دادند و گفتند: این حادثه از دو جنبه بی‌نظیر است؛ هم از سمت رژیم صهیونیستی، چراکه هرگز اینگونه سفّاکی، جنایتگری، خونخواری، کودک‌کشی، خباثت، بی‌رحمی و انداختن بمب سنگرشکن بر روی سر بیماران و بیمارستانها دیده نشده است، و هم از طرف مردم و مبارزان فلسطینی، چون اینگونه صبر، مقاومت و دشمن را دیوانه کردن، بی‌سابقه است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ناتوانی رژیم صهیونیستی را با وجود انبوه تجهیزات و امکانات از دیگر جنبه‌های مهم این رویارویی بی‌نظیر خواندند و در بیان نکته‌ای اساسی گفتند: شکست رژیم صهیونیستی در این حادثه شکست آمریکا هم هست و امروز در دنیا هیچ‌کس تفاوتی میان رژیم اشغالگر با آمریکا و انگلیس نمی‌گذارد و همه می‌دانند که اینها یکی هستند.

ایشان وتوی چند قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس و قطع بمباران‌ها را اقدام بی‌شرمانه دولت آمریکا و همدستی با رژیم صهیونیستی برای ریختن بمب بر روی کودک، زن، پیرمرد، بیمار و دیگر مردم بی‌دفاع خواندند و افزودند: پیروزی بزرگ ملت فلسطین و جبهه حق و مقاومت، بی‌آبرو کردن غرب و آمریکا و افشای ماهیت همه ادعاهای دروغین حقوق بشری آنها است؛ چرا که اسرائیل بدون پشتوانه آمریکا قادر به این‌همه جنایت نبود و امروز چهره زشت هیولایِ منحوسِ آمریکا و انگلیس برای همه مردم دنیا آشکار و در این ماجرا، ذات کاخ سفید برملا و باطن حکومت آمریکا و انگلیس روشن شده است.

ایشان وظیفه دولت‌ها و ملت‌ها را کمک به مقاومت به هر شکل ممکن خواندند و تأکید کردند: کمک به مقاومت وظیفه همه، و کمک به رژیم صهیونیستی، جنایت و خیانت است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 2 دی 1402 - 17:10:57