دوگانگی غرب و دست‌های آلوده‌ تروریسم در ایران

سه شنبه 24 مرداد 1402 - 12:24:41

جنایت تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ (س) شیراز نشان داد جمهوری اسلامی ایران هنوز هم مانند چهار دهه اخیر، هدف حملات تروریستی بزدلانه و کور با حمایت دستگاه های اطلاعاتی غربی قرار دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر درباره حمله تروریستی در شیراز آمده است: تروریسم تکفیری بار دیگر چهره زشت خود را در شهر شیراز مرکز استان فارس در جنوب غرب ایران نشان داد و شماری از شهروندان بی گناه را به خاک و خون کشید. 

مقامات بلندپایه ایرانی بر پیگرد و مجازات آمران و عاملان این اقدام بزدلانه و اجرای عدالت درباره آنان تاکید کردند. رئیس جمهور ابراهیم رئیسی با صدور بیانیه ای به طرف های ذیربط و دستگاه های امنیتی مسئول و پلیس و دستگاه قضایی دستور داد به سرعت و با دقت برای شناسایی دست های آشکار و پنهانی که در این جنایت زشت دست دارند و تحویل دادن آنان به دست عدالت برای مجازات شدن، تاکید کرد.

این جنایت زشت نشان داد ایران مانند چهار دهه گذشته همچنان قربانی این جنایات تروریستی بزدلانه و کور با حمایت دستگاه های اطلاعاتی غربی است که همواره ادعا می کنند برای تحکیم امنیت ملت ها و کشورهای جهان تلاش می کنند.

حمله تروریستی جدید در حرم شاهچراغ بار دیگر نقاب از چهره حامیان تروریسم تکفیری داعشی در همه جا اعم از ایران و عراق و سوریه برداشت. در حمله سال گذشته داعش به حرم شاهچراغ نیز 15 نفر از جمله زنان و کودکان شهید و بیش از بیست نفر زخمی شدند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید 

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


سه شنبه 24 مرداد 1402 - 12:24:36