در یک ماه گذشته؛

حملات صهیونیست‌ها به قدس اشغالی 16شهید و زخمی برجا گذاشت

شنبه 10 تیر 1402 - 9:38:10
حملات صهیونیست‌ها به قدس اشغالی 16شهید و زخمی برجا گذاشت

نظامیان صهیونیست در حملات ماه گذشته (ژوئن) به فلسطینیان در قدس اشغالی، یک فلسطینی را شهید و ۱۵ نفر را زخمی کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از  خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان طی ماه ژوئن به حملات خود علیه فلسطینیان در قدس اشغالی ادامه دادند و در این مدت با شلیک گلوله جنگی و پرتاب گاز اشک آور و بمب‌های صوتی، ۱ فلسطینی را به شهادت رساندند و ۱۵ نفر دیگر را زخمی کردند.
بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست طی این مدت در حملات و یورش‌های خود به مناطق مختلف قدس اشغالی ۱۲۹ فلسطینی را بازداشت کردند.
همچنین شهرک نشینان صهیونیست نیز طی ماه ژوئن ۲۱ مورد به فلسطینیان در مناطق مختلف قدس اشغالی تعرض کردند و با آنها درگیر شدند.
از سوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطین نیز طی عملیاتی در پست ایست و بازرسی قلندیا واقع در شمال کرانه باختری ۲ نظامی صهیونیست را زخمی کردند.
شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در قدس اشغالی و کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.
تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 10 تیر 1402 - 9:37:51