اولین کنفرانس بین‌المللی «رسانه و وحدت امت اسلامی» در تهران

یک شنبه 9 بهمن 1401 - 16:37:12
اولین کنفرانس بین‌المللی «رسانه و وحدت امت اسلامی» در تهران

اولین کنفرانس بین المللی رسانه و وحدت امت اسلامی، به همت کانون فعالان رسانه‌ای جهان اسلام و با حمایت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر  به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اولین کنفرانس از سلسله‌ کنفرانس‌های «مناره» با محوریت رسانه و وحدت امت اسلامی، به همت کانون فعالان رسانه‌ای جهان اسلام و با حمایت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس که با ظرفیت ۴۰۰ نفر برگزار خواهد شد، فعالان برجسته‌ حوزه‌ دین و رسانه از کشور‌های مختلف حضور خواهند داشت، همچنین شرکت‌کنندگان دیگر به صورت برخط از نقاط مختلف جهان در این برنامه حضور ِ مجازی خواهند داشت.
وحدت امت اسلامی، حقیقت رسانه‌ای و سواد رسانه و ظرفیت رسانه‌های بین‌المللی از محورهای اصلی این کنفرانس خواهد بود.
کنفرانس بین‌المللی مناره با هدف شبکه‌سازی، گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و هم‌افزایی در عرصه‌ رسانه با رویکرد وحدت امت اسلامی با تکیه بر ظرفیت‌های بین‌المللی و جهانی با حضور صاحب‌نظران و افراد برجسته رسانه‌ای در سطح بین‌الملل و به ویژه جهان اسلام برگزار خواهد شد.
سخنرانان این کنفرانس از بیش از ۲۰ کشور جهان در بخش‌های مختلف به صورت حضوری و مجازی به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و ارائه ظرفیت‌ها خواهند پرداخت.
علاقه‌مندان برای حضور در این کنفرانس بین‌المللی می‌توانند از طریق تارنمای کنفرانس به نشانی Minaret-conference.ir اقدام به ثبت نام کنند. 


این کنفرانس به صورت زنده از سایت فارسی الکوثر پخش خواهد شد

لینک پخش زنده

 


یک شنبه 9 بهمن 1401 - 16:30:22

پربازدیدها