گزینه های مقاومت فلسطین برابر افراط گرایی صهیونیستی ، موضوع «قضیه ساخنه» امشب

جمعه 16 دی 1401 - 16:35:0
گزینه های مقاومت فلسطین برابر افراط گرایی صهیونیستی ، موضوع «قضیه ساخنه» امشب

در برنامه امشب «قضیه ساخنه» با حضور کارشناسان و متخصصان ، موضوع «مقاومت فلسطین و گزینه های آن برابر تشدید تندروی صهیونیستی» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،  برنامه امشب «قضیه ساخنه» با اجرای محمد الخاقانی و با مشارکت کارشناسان و تحلیلگران مسائل سیاسی ، در ساعت 19:45 به وقت تهران به روی آنتن شبکه الکوثر می رود.  
نیروهای مقاومت فلسطین سحرگاه امروز ایست بازرسی «الجلمه» در غرب جنین در کرانه باختری اشغالی را با یک بمب قوی هدف قرار دادند که هیچ آسیبی در میان صفوف ارتش اشغالگر گزارش نشده است.
شهر جنین روزانه شاهد درگیری های خشونت آمیز بین نیروهای مقاومت از گردان های قدس، گردان جنین با نیروهای اشغالگر است که به منظور دستگیری تعدادی از رزمندگان مقاومت و ترور برخی دیگر به شهر و اردوگاه آن یورش می برند. این یورشهای صهیونیستها مورد وارد آمدن تلفات در نیروهای ارتش اشغالگر می شود که معمولاً تلفات خود را پنهان می کند.  
«قضیه ساخنه» یک برنامه سیاسی و گفتگو محور است که هر شب در ساعت 19:45 به وقت تهران با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی و تحلیل مهم ترین تحولات روز جهان می پردازد.


 


جمعه 16 دی 1401 - 17:1:10