درخواست پژوهشگر فلسطینی از نیروهای ضدفاشیم و ضدجنگ

شنبه 19 آذر 1401 - 14:46:37

مدیر موسسه تحقیقاتی و رسانه‌ای «عالَم واحد» در برلین از همبستگی بین نیروهای ضدفاشیسم مثل ایران، روسیه و چین برای جلوگیری از سیطره مجدد فاشیم بر جهان خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «سعید دودین» در برنامه شب گذشته «قضیه ساخنه» که با موضوع «بحران اوکراین و احتمال جنگ هسته‌ای» از شبکه الکوثر پخش شد، با اشاره به بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا و عمل نکردن این کشور به توافقنامه های امضا شده با روسیه درباره کنترل تسلیحات و احداث شش پایگاه نظامی در مرزهای غربی روسیه گفت: جنگ هایی که در عراق، سوریه، یمن و لیبی روی داد بخشی از راهبرد جنایتکارانه ناتو برای سیطره بر جهان طبق راهبرد «برژینسکی» بود که ناکام ماند. اکنون جنبش های طرفدار صلح و ضدفاشیسم و ضدجنگ در جهان گسترش یافته اند و اگر همبستگی نیروهای ضدفاشیسم و در رأس آنها روسیه، چین و ایران نبود، جهان به دوره قانون جنگل و برده داری و فاشیسم باز می گشت.

این پژوهشگر فلسطینی تبار افزود: من فلسطینی هستم و می دانم استعمارگران صهیونیست چه جنایاتی در حق فلسطینی ها مرتکب می شوند. اکنون بیش از یک میلیون فلسطینی در مستعمره های فاشیست ها (اسرائیل) زندگی می کنند و ما از همه نیروهای ضدفاشیسم و ضدجنگ به ویژه ایران و چین می خواهیم در برابر این پدیده بایستند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 19 آذر 1401 - 14:46:23