در برنامه قضیه ساخنه مطرح شد:

آشوب های ایران نتیجه همکاری گسترده دستگاه های اطلاعاتی و اتاق فکرها

دو شنبه 7 آذر 1401 - 15:14:14

دیپلمات سابق ایرانی بااشاره به آشوب های اخیر در ایران تاکید کرد دستگاه های اطلاعات خارجی و اتاق فکرها آشوب های ایران را برنامه ریزی و مدیریت می کنند.

ویژه‌ - الکوثر سیدهادی سید افقهی در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه»  شبکه الکوثر تصریح کرد: دست‌های پنهانی هستند که از ناآرامی ها و آشوبگری های داخل ایران حمایت مالی، لجستیکی، رسانه‌ای و سازمانی می کنند.
افقهی با بیان اینکه اعترافات افراد بازداشت شده  نشان می دهد دستگاههای جاسوسی خارجی نقش اساسی در ناآرامی های ایران دارند ، گفت: 11 سازمان اطلاعاتی در یک اتاق عملیات مشترک برای دامن زدن به آشوبگری ها در ایران همکاری می کنند و مراکزتحقیقاتی و اتاق فکرهایی هم  آنها را یاری می دهند.
وی افزود: آنها شورش ها را برنامه ریزی و سپس اجرا می کنند و روی مسائلی چون زنان،  جوانان،  انرژی،  بیکاری و موضوع دین متمرکز هستند.
این دیپلمات سابق ایرانی در پایان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در آخرین سخنرانی خود تاکید کردند، آنچه در رابطه با ناآرامی ها در ایران رخ داده اندک است اما ماجراهای پشت پرده آن گسترده است، زیرا اساس این توطئه ها و مرکزبرنامه ریزی آن در خارج از ایران بوده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
 


دو شنبه 7 آذر 1401 - 14:50:6