ناامیدی دشمنان پس از سفر نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان

چهار شنبه 25 آبان 1401 - 10:59:56

دیپلمات سابق ایرانی با اشاره به سفر نماینده رهبر انقلاب به استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد واژه جدایی طلبی در قاموس برادران سنی مذهب ما و همه مردم سیستان و بلوچستان جایی ندارد.

ویژه - الکوثرسیدهادی سیدافقهی در برنامه شب گذشته «قضیه ساخنه» که با موضوع «بازتاب سفر هیئت نمایندگی رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان» از شبکه الکوثر پخش شد، گفت: سفر این هیئت ویژه به استان سیستان و بلوچستان بعد از وقوع برخی حوادث و تلاش دشمن و رسانه ها و شبکه های ماهواره ای برای القاء وجود شکاف گسترده بین ساکنان این استان و دولت مرکزی صورت گرفت.
وی افزود: شبکه های مغرض ماهواره ای در روزهای اخیر تلاش کردند به مردم سیستان و بلوچستان این گونه القاء کنند که دولت مرکزی به مردم این استان اهمیتی نمی دهد و به دروغ ادعا کردند شهروندان این استان خواستار جدایی هستند در حالی که واژه جدایی طلبی در قاموس برادران سنی مذهب ما و همه مردم سیستان و بلوچستان جایی ندارد.
این دیپلمات سابق ایرانی تصریح کرد : برخی مزدوران و نفوذی های ایرانی یا غیرایرانی تلاش کردند با دست زدن به اقدامات تروریستی ، عملیات نظامی و جنجال آفرینی، چنین القاء کنند که استان سیستان و بلوچستان برای جدایی آماده می شود ولی این رفتارها، احساسات مردم این استان و علما و روحانیون آن را جریحه دار کرد. 
سیدافقهی همچنین بااشاره به اینکه بعد از حوادث اخیرسیستان و بلوچستان عده‌ای شهید و زخمی شدند و رهبر انقلاب   پیگیر موضوع بودند، تاکید کرد:  حضرت آیت الله خامنه ای می خواستند با اعزام نماینده به دشمنان بگویند من این داستان دروغ جدایی طلبی را باور نمی کنم. 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 25 آبان 1401 - 10:59:50