وحشت اسرائیل از پهپادهای محور مقاومت

شنبه 21 آبان 1401 - 17:30:0
وحشت اسرائیل از پهپادهای محور مقاومت

احتمال استفاده گسترده محور مقاومت از توان پهپادی خود در هرگونه جنگ احتمالی آینده با رژیم صهیونیستی، مقامات این رژیم را به وحشت انداخته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وحشت صهیونیست‌ها از پهپادهای محور مقاومت، در گزارش‌های رسانه های رژیم صهیونیستی مشهود است. در این رابطه روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» اذعان کرد اسرائیل هدف کوچکی برای پهپادهای محور مقاومت به شمار می رود.

جروزالم پست افزود، تل‌آویو بیم آن دارد که حزب‌الله و متحدان ایران در سوریه، عراق و یمن در هر جنگ آینده علیه اسرائیل به شکلی گسترده از پهپادها استفاده کنند.

این روزنامه تصریح کرد: جنگ بعدی عرصه های متعددی دارد و اسرائیل یک هدف کوچک، اساسی و متمرکز خواهد بود که روزانه با هزاران موشک، راکت و صدها پهپاد ایرانی هدف قرار خواهد گرفت و در نتیجه این حملات، هر روز صدها مکان ویران خواهد شد.

جروزالم پست با اشاره به این که در واقع حدود چهار هزار پهپاد را می توان با قیمت یک جت جنگنده از نوع F-35 خریداری کرد، افزود: ظرفیت تولید صنعت پهپادسازی ایران سالانه چندین هزار فروند است.

این روزنامه خاطرنشان کرد تل آویو نیازمند آن است که با توسعه و تجهیز خود به ابزارهای مؤثرتر از تجهیزات فعلی برای رهگیری هر هواگرد دوربردی، به این تهدید پاسخ دهد. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 21 آبان 1401 - 17:12:22