شیخ محمد الموعد:

شیعه و سنی دو بال امت اسلامی هستند

جمعه 22 مهر 1401 - 15:24:19

تهران- ویژه الکوثر: رئیس مجلس مشورتی و سخنگوی رسمی «شورای علمای فلسطین»، شیعه و سنی را دو بال امت اسلامی توصیف کرد که امت اسلامی با آنها می تواند اوج بگیرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ «محمد الموعد» در برنامه «قضیه ساخنه» که پنجشنبه شب با موضوع «وحدت اسلامی و چالش‌های آن» روی آنتن شبکه الکوثر رفت به توطئه ها علیه ایران اشاره کرد و گفت: توطئه های داخلی در ایران مورد حمایت دشمنان جمهوری اسلامی و در رأس آنها آمریکا و صهیونیسم است و ایران بر همه این توطئه ها غلبه خواهد کرد.

رئیس مجلس مشورتی شورای علمای فلسطین درباره سی و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی که در تهران برگزار شد گفت: این کنفرانس در واقع الگویی از وحدت اسلامی به ویژه در این ایام مبارک ولادت پیامبر اسلام (ص) است. ما به جمهوری اسلامی افتخار می کنیم که همواره چنین کنفرانس هایی را در جهت منافع امت اسلامی و تقویت وحدت اسلامی و آرمان فلسطین برگزار کرده است.

سخنگوی رسمی شورای علمای فلسطین، شیعه و سنی را دو بال امت اسلامی توصیف کرد و گفت امت اسلامی فقط با استفاده از هر دو بال می تواند اوج بگیرد. وی افزود، جمهوری اسلامی بر همین مبنا با همه توان از گروه های مقاومت حمایت می کند و تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نیست. 

برنامه «قضیه ساخنه» با محوریت رویدادهای سیاسی، هر شب در ساعت 19:15 به وقت مکه مکرمه (19:45 به وقت تهران) از شبکه الکوثر پخش می‌شود. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 22 مهر 1401 - 15:24:8