آوارگان فلسطینی دفتر اصلی آژانس آنروا در بیروت را بستند

شنبه 9 مرداد 1400 - 10:1:5
آوارگان فلسطینی دفتر اصلی آژانس آنروا در بیروت را بستند

تهران - الکوثر :  آوارگان فلسطینی مقیم لبنان در اعتراض به عملکرد بسیار بد آژانس امدادرسانی وکاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی ( آنروا) در عرضه خدمات رسانی و تامین نیازهای اساسی آنان، دفتر اصلی این نهاد وابسته با سازمان ملل در بیروت را بستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آوارگان فلسطینی در اعتراض به کوتاهی آشکار آژانس آنروا در عرضه خدمات و تامین نیازهای اساسی و ضروری آوارگان فلسطینی در لبنان، خودداری از اعلان وضعیت اضطراری بهداشتی، ناتوانی در امداد رسانی و ارایه کمک های مالی به ساکنان اردوگاهها بدون محدود کردن آنها به یک گروه خاص یا سنین مشخص ونیز کوتاهی در تامین سوخت مازوت برای پمپاژ آبها از چاه های آرتزین، دفتر اصلی این آژانس در بیروت را مسدود کردند.
عدنان الرفاعی عضو کمیته های مردمی فلسطین در عین الحلوه در جریان تجمع اعتراضی آوارگان فلسطینی مقابل دفتر آنروا در بیروت اعلام کرد بستن دفتر اصلی آنروا در بیروت گامی در اعتراض به سوء عملکرد آن است که پس از تعطیلی روز چهارشنبه دفتر این نهاد سازمان ملل در شهر صیدا صورت گرفت.
عدنال الرفاعی اهمال کاری و کوتاهی آنروا در خدمات رسانی به آوارگان با توجه به بحران فعلی در لبنان را عامل مسدود کردن دفاتر آن ( در بیروت و صیدا) اعلام کرد.وی خاطر نشان کرد احساس می شود که یک هدف سیاسی برای مسئله آوارگان وجود دارد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


جمعه 8 مرداد 1400 - 22:53:35

دسته بندی :