جان باختن ۸۳ بیمار دیگر کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

دو شنبه 29 دی 1399 - 14:10:20
 جان باختن ۸۳ بیمار دیگر کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

تهران- الکوثر: سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۸۸۶ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکترسیما لاری گفت : از دیروز تا امروز ۲۹ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۸۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۱۷ نفر رسیده است ،افزود:  خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۴۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

لاری گفت:  ۴۳۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۸ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
 

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد:  بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
اینستاگرام 🆔 instagram.com/alkawthar.tv


دو شنبه 29 دی 1399 - 14:3:49