پیام تسلیت رئیسی در پی شهادت محسن فخری زاده

شنبه 8 آذر 1399 - 0:56:39
پیام تسلیت رئیسی در پی شهادت محسن فخری زاده

تهران - الکوثر : رئیس قوه قضاییه ، ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست‌ها را محکوم کرد و این ضایعه را به ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در پیام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه آمده است، بار دیگر دست جنایت‌کار عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.

رئیسی خاطرنشان کرد: از آنجا که بروز این حوادث ناگوار و از دست دادن مجاهدان علم و عمل، برای ایران اسلامی ضایعه‌ای غم‌انگیز و جبران ناپذیر بوده و اقدام انجام شده، یک جنایت بزرگ محسوب و تکرار چنین حوادثی به هیچ عنوان قابل قبول و تحمل نمی‌باشد، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و مراجع قضایی زیربط، موظفند در اسرع وقت و با بکارگیری تمام توان اطلاعاتی در جهت شناسایی و دستگیری عناصر مزدور و جنایت‌کار، اقدام و کلیه‌ی دست اندرکاران این جنایت اعم از امران، طراحان و مباشران، مورد محاکمه قرار گرفته و به سزای اعمالشان برسند. 

«محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران عصر امروز (جمعه) در یک حمله تروریستی در اطراف تهران به شهادت رسید. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 8 آذر 1399 - 0:55:2