ادامه کشتار کرونا : 440 بیمار دیگر قربانی شدند

دو شنبه 12 آبان 1399 - 14:41:42
ادامه کشتار کرونا : 440 بیمار دیگر قربانی شدند

تهران- الکوثر: سخنگوی وزارت بهداشت گفت :با فوت ۴۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۵ هزار و ۷۳۸ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۶۲۸ هزار و ۷۸۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۵ هزار و ۷۳۸ نفر رسیده است.

وی گقت: از دیروز تا امروز ۱۲ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۲۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۲۸ هزار و ۷۸۰ نفر رسید.

لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۵ هزار و ۷۳۸ نفر رسید.

وی گفت:خوشبختانه تا کنون ۴۹۱ هزار و ۲۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد : ۵۳۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود:تا کنون پنج میلیون و یک هزار و ۴۲۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت:استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود:استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

 


دو شنبه 12 آبان 1399 - 14:40:2