انتفاضه ؛ تنها راه رویارویی مردم فلسطین با طرح الحاق کرانه باختری

یک شنبه 8 تیر 1399 - 18:46:16
انتفاضه ؛ تنها راه رویارویی مردم فلسطین با طرح الحاق کرانه باختری

تهران - الکوثر : رئیس کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین، انتفاضه را تنها راه مقابله با طرح الحاق کرانه باختری عنوان کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، آیت‌الله «محمدحسن اختری» رئیس کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین روز یکشنبه در دیدار «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، تنها راه آزادی فلسطین را قیام مردم دانست و تصریح کرد: همانگونه که انتفاضه در سال‌های گذشته دستاوردهای زیادی داشته است، انتفاضه مردم فلسطین به ویژه در کرانه غربی هم می‌تواند معادلات را تغییر دهد. 

آیت‌الله اختری تاکید کرد: باید با اتکا و توکل به خداوند و ایمان قوی، مستحکم‌تر از گذشته برای آزادی قدس شریف تلاش کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت کرانه باختری خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا همواره می‌خواهند سرزمین مسلمانان را تصرف و مردم این سرزمین را آواره کنند؛ این طرح از بدو تاسیس رژیم صهیونیستی مطرح بوده است.

ابوشریف همچنین یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی نیز از این وضعیت سوء استفاده می‌کند.

رژیم صهیونیستی قصد دارد براساس طرح آمریکایی «معامله قرن»، اوایل ژوئیه الحاق مناطق گسترده‌‌ای از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را آغاز کند که شامل دره اردن و همه شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری می‌شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


یک شنبه 8 تیر 1399 - 18:16:13

دسته بندی :