رئیسی: معامله قرن، ترفندی فریبکارانه برای تحکیم ظلم و تجاوزگری است

پنج شنبه 10 بهمن 1398 - 8:28:20
رئیسی: معامله قرن، ترفندی فریبکارانه برای تحکیم ظلم و تجاوزگری است

تهران - الکوثر : رئیس قوه قضائیه گفت طرح آمریکایی "معامله قرن" مغایر با حقوق بین الملل و ترفندی فریبکارانه برای تحکیم ظلم و تجاوزگری است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه ایران چهارشنبه شب با صدوربیانیه‌ای افزود: معامله قرن که بر پایه های ظلم و تجاوز بر ملت فلسطین بنا شده است ، نه تنها امنیت و ثبات را برای صهیونیست ها به ارمغان نخواهد آورد ، بلکه ناامنی را بیش از گذشته در فلسطین اشغالی نهادینه خواهد کرد. 
رئیسی گفت: رئیس جمهوری  تروریست رژیم آمریکا قطعاً نخواهد توانست فریاد عدالت خواهی ملت فلسطین و دیگر آزادیخواهان جهان را که امروز در قامت مقاومت ظهور کرده است، خاموش کند.
رئیس قوه قضائیه ایران با بیان اینکه تاریخ ثابت کرده است که ستیز با عدالت، شمشیر عدالت را تیز تر می کند، تصریح کرد:آمریکایی ها باید بیش از گذشته از خشم ملت فلسطین و دیگر ملت های منطقه در هراس و وحشت باشند؛ آمریکایی ها باید بدانند عدالت جز از راه تأمین همه حقوق ملت فلسطین و پایان کامل اشغالگری صهیونیست ها محقق نخواهد شد.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه همراه با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید  از طرح آمریکایی "معامله قرن" رونمایی کرد. 
این طرح که با مخالفت گسترده مردم و گروه‌های فلسطینی روبه رو شده است، در پی حذف موضوع بازگشت پناهندگان فلسطینی ساکن کشورهای عربی به سرزمین خود است؛ طرحی که برخلاف مفاد قطعنامه 194 شورای امنیت سازمان ملل است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 10 بهمن 1398 - 7:46:7